Green Street Hoolingans

Sitter och snyftar åt green street hooligans, bra film det där! Men tkt inte om slutet.. :( Ni som inte sett den borde se den! Rekomenderar den starkt! Men är ingen film för de som är känsliga för våld och blod.



Måndagmåndagmåndag... Slutade tjugo i 4 idag, tog kvart i 5 tåget hem, käkade lite foood och sen la jag mej och kolla film och nu blire väl mer film eller om jag skulle ta och duscha.. Hmm.. Får se hure blir!

Imorn äre tisdag och jag slutar halv 3... Men skulle behöva ta halv 3 tåget hem, ska ju till stallet och rida och då vill jag hellst rida i ridhuset. Runt 4 - 5 och senare så blire alltid så fullt. jaja får se hure blir! Men nu ska jag ta åå gå ner och göra lite thé och sen blire väl tv, men ha en bra kväll!


Haha lilla Polly :)



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: