Smurfarna

Blev att va hemma idag från apu'n. Hostar fortfarande som en jävel, hostar tills jag nästan spyr! Sjukt jobbigt.. Men har en tid hos doktorn idag senare så får se om han kan hjälpa mej att sluta hosta. Fick ju cocillana förra veckan men mådde så sjukr illa av den så kanske ska få nån tablett mot illamåendet.

Jaja det är torsdag idag iaf, inget jag ska göra idag förutom att åka till vårdcentralen och sen kanske man skulle ta och göra klart lite skolarbete. Hmm... Men just nu ligger jag i sängen och kollar på smurfarna, filmen asså :) 

Nu så kommer mamma hem med lisa(hunden) Hon hade precis vaknat efter att blivit sövd för att hon opererat tänderna typ. Så nu ska jag ner och ta hand om hund stackarn! Ha en bra dag!

Detta fick jag igår föresten! Nytt :)

As fräna randiga strumpbyxor, tunna mönstrade strumpbyxor och ett par caprileggins :)




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: