Sveriges mästerkock

Torsdag kväll!

Sitter här nere i soffan och mår lite illa och kollar på sveriges mästerkock eller vafan det heter. Mamma hade spelat in det idag igen, det är rätt kul att kolla på :)

Var ju hos doktorn tidigare idag och det gick bra, fick medicin mot illamåeendet, tog blodprov och det var bra värde. Efter det så åkte jag hem och kolla top modell och sen blev det våfflor! Tog cocillan efter maten + en sån där tablett och den hjälpte i nån timme iaf, tog en till nyss så nu äre lugnt igen haha.

Imorn äre fredag och då äre en rätt stressig dag, ska upp halv 9 och sen iväg till ICA för första apu-dagen, så ska jag höra med dom om jag får sluta 3 eftersom jag ska bort 6 på kvällen till min syster. Måste hinna sortera reklamen och sen rida Walky :) Hmm stress stress...





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: