But it hurt so bad.

Another day
Without your smile
Another day just passes by
But now I know
How much it means
For you to stay
Right here with me.


Forever alone! Jag är fan konstig näre gäller killar, jag bara dumpar dom för små saker -.- Blir så matt på mej sj... (!!!!)

Det är tisdag idag och jag har inte gjort så mke, vaknade vid halv 12, käka frukost, hoppa sen in i duschen en sväng och sen fixa mej och drog ner på stan med clara, tyvärr så hitta jag inte så mke, 2filmer, torr schampoo, foundation och sen köpte jag cola, chips och dipp och så fika vi oxå :) Aja jag skulle ju behöva nått till nyår.. :( Menmen får leta vidare, men ha en bra kväll nu!



Photo: 
            * Chips, dipp (Coop)
            * Torr schampoo (Kicks - 34kr)
            * Foundation (H&M - 109kr)
            * Filmer beg. (Vega - 40kr/st)

(det dåliga va att jag kunde inte ens spela upp ena filmen i min dvd, funderar på att lämna tbx den..)



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: