I'm so lost without you.

I would've done anything for you
To show you how much I adored you




Tisdag idag! Imorn får man jullov - fyfan va skönt!

Idag så hade jag en lektion bara, kvart i 10 - 11. AS skönt, efter det så drog jag och anna till kuplen och va där till halv 4! Shoppade lite kläder till mej sj (va på tiden!) och sen köpte jag julklapp till pappa :) Nu har jag 2 julklappar kvar att köpa och sen äre klart! Kommer bli skönt och precis lagomt till julafton (Y)

Min julafton kommer bli riktigt najjs hoppas jag! Börjar med en morgon uteritt på bästa Walky och sen blire väl pyssla lite med han i stallet och så, hem och dusha och fixa mej, kolla kalle anka med familjen och sen blire att käka julmat och sen öppna julklappar :) Undra vad jag får :O Kan inte vänta hahaha....

Men nu kommer bilder på vad jag köpt idag!




Photo 1: Hörlurar från JULA för 49kr
Photo 2: Tröja från H&M 150kr
Photo 3: 2 baslinnen från veromoda för 170kr



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: