Laddar för omprov!!

Godmorgon på er, morgonpigga ?

Det är nått jag inte är, verkligen inte! Trött som fan och kommer säkert somna på tåget som vanligt ;) Igår så blev jag petat på med ett block, ni vet med papper i. Konduktörn ville se min "biljett" haha aja rädd blev jag fan!
Lixom tänk er själva, du ligger och sover och drömmer lite och sen känner du nån som petar på dej och du kollar dit och det står en stor man där haha..

Idag äre fredag, UNDERBARA fredag! Idag ska jag sortera reklam, rida walky, snacka med min apu plats och sen ikväll sova hos syster. Och just nu taggar jag inför prov... ett omprov i näringslära, får bara hoppas på att jag inte failar igen. Men nu måste jag avsluta så ha en bra dag!

Outfit idag!


Mjukisar: Gina Tricot
Linne: H&M
Fred Perry: Stadium




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: