TIPSAR!

Tänkte bara tipsa lite om saker jag använder som är sjukt bra! Enligt MEJ

Till torra läppar nu på vinter! Oftast blir ju läpparna torra nu när det börjar bli kallare, så kanske man slickar sej om läpparna och sen blire bara mer o mer irriterat och så börjar de svida och skit. Men varje kväll så har jag på Vaselin på läpparna och jag tkr det funkar skit bra, inga torra läppar här heller! (Y) :D



Tänkte även passa på att tipsa om deo'n jag använder! Det är Pearl Beauty spray deo, man får inga fläckar på kläderna, av vissa deo's kan man ju få vita fläckar. Man blir inte blöt av den, oftast får man ju vänta med att ta på sej tröjjan när man tagit på sej deo men det är ju bara att spraya så man blir ju inte blöt (Y) + att den luktar sjukt jäävla gott och håller sej väldigt länge (lukten) och den kostar runt 30-40 kr :) Helt okej för en riktigt bra deo!







p e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: