AS NAJS är ordet!

Onsdag = Lillördag!

Dagen började med att väckarklockan ringde vid kvart över 5, irriterande! Låg kvar tills klockan blev 6 iaf och gick sen upp ur min underbart varma säng! *snyfft* Jobbade till 1 idag och runt 4 träffa jag Nathalie! Som ni kanske ser så har vi ÄNTLIGEN fixat bloggen :) Mke nöjjda!

Kom hem för typ 45 min sen, har kollat lite Gossip Girl så nu blire nog sova! Imorn äre sista dagen i bageriet för den här veckan, har även fått reda på att min lärare kommer förbi och hälsar på och kollar på hure går för mej -.- Jobbigt ;s Och sen på fredag så ska jag iväg till skolan och göra NATIONELLT PROV i engelska... LYCKA TILL, till mej... Aja sjuuukt trött nu, så ska ta och stänga ner och sova! Godnatt






P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: