BLÄ HUMÖR . . .

Sjukt irriterad, trött och grinig..

Är på sjukt dåligt humör. Vaknade väl på fel sida, somnade runt 6 och vaknade runt 8 nu ikväll. Det va torsdag idag och min morron va sääämst! Kändes som om jag inte sovit ett skit när jag vakna och jag var tvungen att kliva upp ur min varma säng... Det är nått jag hatar! Och sen så skulle jag åka moppe t apu'n men det va SJUKT halt så kunde inte ens åka, fick lov att väcka mamma, så fick hon skjutsa mej.

Efter apu'n drog jag hem och käka och halvt sprang sen till bussen och åkte t stan för att träffa nathalie på gymmet och träna lite, va inte speciellt taggad att gymma idag ;s Helt slut, så det va inte så konstigt att jag somna sen.

Nu ligger jag i sängen och kollar criminal Minds iaf, ska väl sova snart! TRÖTT! Och imorn äre skola som gäller, har nationellt prov så måste komma upp och med tåget. Aja godnatt för idag!

Tummen ner för mitt äckliga humör, ska gräva ner mej nu...







P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: