BödaSand i mitt <3!

BÖDASAND!♥

FYHELVETE va jag saknar bödasand, stranden och sanden, affärerna, stugan, havet, snygga bruna vältränade killar!! Finns inte en negativ sak där! Bara det är bra väder så är stämningen så sjukt underbar där, det är som att va utomlands ifall man har varmt och sol varje dag(Y) Helt awesome där helt enkelt! Aaa som ni kanske förstår så ligger jag i sängen och kollar på det programmet. Så sjukt kul haha :)

Är nöjjd med mej sj idag, har vart på gymmet! Tränade rätt hårt, sprang och styrketräna. Behövde verkligen komma iväg hemifrån och ba tänka på allt annat än det jag tänkte på då, bara springa och låta svetten flöööööda haha.. Och tidigare idag var jag till blg en sväng, till skolan för att hämta papper.. Det var typ min dag det! Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag fortsätta kolla! (Y)






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: