bra vecka! (y)

Fyfan va bra lov det varit då! hunnit med massa roligt! ;)
Har haft världens bästa felda hela veckan också! :)))
Var hos becca i går och färgade håret så nu äre mörk rött! blev super nöjd och innan jag åkte fick jag en tidig present! färgshampo och en klipps fjäder! :Dså jävla glad!
så har kameran kommit så bilderna är knäppta med den! :D
I dag har jag äntligen träffat dödgis igen! gud det var verkligen evigheter sen men så jälva skönt endå! :D
sen drog jag hem till bästa grannen emma och snacka sönder! ;)
nej nu ska ja sova hare gött! pusspuss
Puss nathalie

Kommentarer
Postat av: Becca

Fina gumman! Okej tak så mycket hejdåååå.

2011-11-09 @ 12:05:39
URL: http://Styledby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: