Cause i love you

And the road travels on
But I'm still near you
In my life, like a song
I will still hear you



Lördag!

Hejhopp, har precis duschat och sminkat mej, sitter i sängen och sjunger högt till en gammal låt nämligen "Someone new - Eskobar" Fett härlig låt! Aja idag har jag inte gjort så mke alls, delade ut reklam och sen drog jag till stallet och red bästa Walky! Gick as bra idag oxå :)

Nu ska jag väl hoppa i nå kläder och sen försöka få tag på ärtskidan! Får se hur jag lyckas med de.. Men ha en bra kväll ;) Bjussar på nåra sommarbilder! (y)


Fulla och glada på stan, karneval tror ja de va t o m :)



Älskade Öland! <3


Ta mej tbx! Sonisphere <3



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: