ghaaaa måndag?!!!

Gud vilken dag!!! hahahaha tror aldrig jag varit så hjärndöd som i dag hjärnan hängde helt enkelt inte med! ;)
I dag åkte jag till sjukan och tog blodprov och fick väldens bästa sjuk sköterska också..
Hon: är du lätt att sticka?
jag: jodå det brukar inte vara några problem
hon: okejj vi glr ett försök jag ska inte gräva i armen..
efter femminuters grävande i min arm så kom hon tillslut till kärlet... TACK FÖR ATT DU INTE GRÄVDE!!!! ok ok tak tak hejdå! ;)
Sen drog jag och bytte fjäder och träffade bästa Becca! Saknar våra bilturer och roliga samtal :(
sen är hon ju världens finaste också!!
Na th al ie

Kommentarer
Postat av: Becca

Bästa nattiiis! Taaaakkkk häääjdåååh!

2011-11-15 @ 11:10:37
URL: http://Styledby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: