Godmorgon...

FYHELVETE vad trött jag är!!!

Det är Tisdag och jag vill bara lägga mej och sova igen! Men jag måste iväg och jobba, jävla apu! Orkar inte ha det mer! Så sjukt jobbigt.

Slutar runt halv 2 och då ska jag dra hem och byta om och sen iväg till stallet och rida Walky, sen ska jag hem och duscha och sen blire fan lägga mej i sängen och kolla Gossip girl, förde över 3 sässonger till datan från claras data igår :) Så nu kommer jag bli gossip girl - nööörd! Aja så kan det va ibland! Ha en bra dag!






Bara för att jag inte har nått att gö nu så kan jag berätta om gårdagen. Vaknade typ kvart i 7 - gick ner och ringde till apu platsen och sa att jag inte skulle komma förrens halv 10 - gick upp och la mej igen - vaknade kvart över 7 - åkte till tand speciallist skiten kvart över 8 - sen till apu'n.. - slutade - gick ner på stan - hem - sen t clara -hem - somnade och vaknade 45 min senare - kollade på gossip girl och sen somna jag.





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: