Godnatt bloggvärlden!

Klockan är snart 11 och jag måste fan få sova ifall jag ska orka med nationellt prov imorn igen..

Min plan visade sej funka bra (Y) Trodde jag skulle "dra mej ur" den, brukar nästan aldrig bli som jag planerar :o Men jag drog till stallet och red, han va sjukt fin idag och det gick jätte bra, drog sen hem och åkte och handla med syster, passa då på att köpa nå fett goda lökringar, sen när jag kom hem igen så fyllde jag upp badkaret och fixa ansiktsmask och raka mej och sen smörjde jag in mej, fixa naglarna, håret och sen la jag mej i sängen med mina lökringar och kolla Gossip girl! Chill kväll (Y) Men nu måste jag sova, ska upp tiiidiigt :( Men godnatt!


Fett goda!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: