im back on track.


Sommarn <3

Fy fan va skön dag det var igår! först började vi nio sen slutade vi lite eftertolv och va på brandstationen hela dagen. Jag räddade tygdockor och lekte med pulversläckare skit kul! ;) hahha Sen va ja på gymmet i går, nästan lite pinsamt att erkänna att man inte gått dit på 3månader MEN DET ÄR DETALJER!
Va där igår och körde förbränningspass samtidigt som jag kollade på biggets looser, snacka om inspration man fick så då vare bara öka farten och lutningen ;)

 I dag så drar jag och sannapanna till gymmmet för nu jävlar är jag tagggggggad! :D

nej om man skulle börja Camodula lite nu då ;)
för det här ser väll skit kul ut -.-






haha puss
nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: