Ingen blogglust men ajaa..

MÅNDAG!

Skolan har böjat igen, känns faktiskt skönt att vara tillbaka (Y) Jobbigt med lektioner bara, har svårt att koncentrera mej! Irriterande.. Menmen!

Efter skolan så drog jag med hem till min lilla hamster ;) Alltså nathalie i min klass och anna var med oxå, chillade där en stund och drog sen till kupolen och träffa nån som heter veronica (kompis till nathalie) Och så var vi där tills alla skulle dra hem typ, fick med mej nya hörlurar iaf, eftersom jag var så klantig och drog sönder mina nyaste -.- AJA så kan de gå!

Nu ligger jag iaf i sängen och kollar på Inception men ska snart sova tror jag, imorn börjar jag kvart i 10 och slutar runt 2, skönt! Menmen godnatt på er!

Mupp bild, men den bjuder jag på!

Så JÄVLA härligt! :( Ge mej sommar!



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: