Känner mej ovanligt fräääääsch!

Har rakat mej, tvättat håret, kroppen och smörjt in mej (Y)

Onsdag idag, jag vaknade 2! Fett skönt eftersom jag endå inte skulle gö ett skit idag, så det blev att sova tills man vakna. Sen så har jag bara legat i sängen och degat.. Laddat hem lite film. Har inte käkat på hela dagen så känner att jag borde göra det snart!

Runt halv 8 så kommer m o p och lillasyster hem igen, då äre slut på det sköna lugnet, men förhoppningsvis så har mamma köpt lite saker till mitt rum som jag skrev upp att jag ville ha. Några blockljus i rött, bruna kuddar och stenar som man kan ha som dekoration på ljus faten. Aja nu ska jag hoppa i nå kläder och gå ner och käka, får se vad som händer senare i kväll, bloggar väl kanske!

Saknar mina vita tygskor... :(





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: