Magkatarr...

MAGKATARR eller hure stavas men det är ju inge viktigt egentligen.

Precis vad jag råkat ut för, för första ggn i mitt liv har jag fått magkatarr, menmen nångång måste va den första för allt, eller hur? Och nu måste jag knapra nå tabletter för att jag inte ska ha ont. JAJA..

Tisdag idag iaf och jag drog från apu'n runt 10 pga att jag fått det och hade sjukt ont o mådde illa o så. Drog hem och kolla Gossip Girl ist och tog det lugnt. Runt halv 4 drog jag till stallet och red Walky en stund och senare så somna jag i sängen och vakna vid 7 och bestämde mej då för att ta ett varmt bubbelbad, sjukt härligt!

Resten av kvällen spenderade jag i sängen vid gossip girl såklart! Och nu ska jag nog knapra i mej en tablett och sen släcka och sova ELLER så kollar jag en film och sen sover.. Hmm får se hur jag känner (Y) Godnatt!


Min räddare i nöden, behöver dej här nu så lämna mej inte! Bästa Walky <3




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: