När ska denna känsla försvinna? För jag orkar inte mer längre.

Godmorgon eller nått..

Vaknade runt 11 men har legat i sängen och degat tills nu, eller iof ligger jag fortfarande i sängen och degar fast med datan i knät. Har kolsvart på rummet, öppet fönster och några tända ljus, mjölk och macka!

Nu sitter nog m o p och lillasyster på tåget påväg till huvudstaden! Och jag är just nu ensam hemma, skönt som fan. Om det bara var så hela dagen! Alltså helt ensam hemma, fy helvete vad det skulle va skönt...

AJa men idag äre tisdag och jag ska rida Walky och sen vill jag ner på stan och köpa parfym men det kommer jag nog inte kunna... SUCK! Men ha en bra dag!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: