RÖRIGT INLÄGG - VARNING!


FyHelvete vilken tråkig helg jag har haft! BLÄ!



Igår fredag gjorde jag inte mke alls, inget som var sjukt kul iaf.. Och idag har jag bara vart hemma.. förutom att jag va till stallet och red Walky. Sen har jag BARA vart hemma, lämna aldrig gården vafan.. KUL LIV! Jag AVLIDER......

Nu har jag krypit ner i sängen och ligger här och surar för mej sj.. Kollar på tv, funderar på att gå ner och hämta mer coca cola och kanske nå gott att käka och sen slå på ett avsnitt av Gossip Girl och sen sova och glömma allt som snurrar i huvudet på mej!




När jag kollar på gossip girl så lever jag mej verkligen in i serien! Sen näre är slut kommer alla tankar tbx i huvudet. Hmmm.. Jag vet att jag är lite rörig just nu, men nej! Nu ska jag fixa lite sen leva mej in i gossip girl världen! (Y)


såhär känner jag mej!  (bilden ovan)




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: