The fight for you is all I ever known. I need you here with me. Come home. Please.


Kanske borde sova ? Nää.. eller jo kanske.. Men kan inte.


Ligger i sängen och tänker, jag tänker för mke ibland, vissa tider lixom. Inge bra, man mår inge bra av sånt, ska försöka sluta. MEN lycka till lixom. Aja nog om de..

Fredag idag eller nu äre lördag men vafan ni fattar! Idag har jag haft rätt stressigt på dagen, jobbade till halv 2 och sen stack jag hem och direkt till stallet och red en snabbis! Sen stack jag till gymmet o gymma med Nathalie, sköönt! Men har lite träningsvärk nu ;s Aja sånt man får ta!

Nu på kvällen har de inte hänt mke, drog till nathalie en sväng runt halv 11 och sen drog jag vidare till clara och snacka lite och nu har jag bara legat och kollat gossip girl! NÖRD jag är nu, men de är så sjukt bra! Borde sova nu men vet inte..







Känslan man kan få. När man inte vet vafan man ska göra. Vad gör man då ? Det känns som allt är i onödan bara..  Men jag kan inte släppa det. ♥






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: