They're just afraid of something they can't understand.

Tjeeenare kungen!

Aa precis den filmen jag ligger och kollar på nu, helt okje film och det är ju bara ett stort + att Joel Kinnaman är med i den! (Y) Helvete vad snygg han är!

Aja tidigare ikväll så träffa jag clara en stund, vi kollade på Jackass och busa med lillskiten. När hon dragit hem så fixa jag lite med sakerna jag fick av mamma när hon kom hem från huvudstaden! Bilder nedan!





Photo 1: 2 röda blockljus, rosa paraply, vita dekorations stenar, 3 genomskinliga ljuslyktor, 1 röd ljuslykta
Photo 2: Blockljus, lyktor, stenar
Photo 3: 2 st bruna jätte lena kuddar
Photo 4: ett par svarta spets tights, 5 pack strumpor




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: