Trötter...

Måndag - ny vecka!

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Min var väl helt okej... jobbade till halv 2 och sen drog jag hem, slängde i mej mat och bytte kläder sen rusa ja till bussen och åkte in till stan för att träffa Nathalie, det gjorde min dag! Köpte lite nya grejjer, bilder nedan! + en julklapp åt nathalie haha :) Sen följde jag med nathalie hem och vi chilla vid tv'n och drack thé (Y)

Och nu sitter jag i sängen med lilla Polly i famnen och ska försöka fixa lite i sängen när jag bloggat klart och sen fortsätta spela need for speed.. NÖRD! ja vet...

Grejjerna!



Nu har ÄNTLIGEN fakturan till min Prem. på SOLO kommit + första tidningen! Smink-kittet får man senare, lägger då upp bilder på vad det var i! Men äntligen säger jag bara!




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: