UTBROTT!

Fick världens utbrott nyss.. Dör lite!

Kom precis hem från nathalie typ, gjort iordning en bit tårta och vatten, (tårtan fick jag för att det va sista apu dagen) men iaf så hade jag ställt det på bordet och gått ner för att tvätta av sminket och så.

Kommer upp på rummet och ena hundjäveln står och äter upp min tårtbit! (det fanns inte heller så mke tårta kvar eftersom min gluppska familj hade vart på den.. suck) Aja så jag vrålar verkligen och ba " NEEEEJ HUNDJÄVEL, FYYY! IDIOT! MIN TÅÅÅRTA! FAAN! "

Hunden typ springer därifrån med svansen mellan benen och jag går ner för att ta ny..

Pappa ( när jag kommer ner) "Fan va du vrålar, väckar hela familjen för en bit tårta, bara för att du ska ha din jävla tårtbit!" Jag ba" jaa... min tårta.." haha :') Är man fet så är man ;) Det är ju så det är!

Men nej nu ska jag käka MIN tårtbit och spela lite Need for Speed (Y) Godnatt folket!


  <-- typ jag...






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: