VARNING!

Tänkte jag bara varna er hundägare!

Jag sj har ju hund, inte bara 1 faktiskt, har 5 hundar just nu, har en nykomling i familjen oxå! En lite chihuahua pomeran, jätte söt och kaxig liten hund ;)

AJA till sak! Mata ALDRIG eran hund med vindruvor! Det kan tydligen va skadligt. Hundar (och även katter tror ja) kan bli förgiftade av vindruvor, det är nått i vindruvor som gör att hunden får njursvikt och dör. Det spelar ingen roll va det är för vindruvor, om det är kärnfria eller ifall de är gröna eller lila, dom får det iaf! Så mata hellst inte din hund eller katt med vindruvor. Ifall du inte vill riskera att dom blir förgiftade och dör.

Visst det finns väldigt mke som hundar inte ska käka, t ex lök, russin och choklad, men det är nog inte lika vanligt att man sitter och matar sin hund med t ex LÖK ? Aja som tur är så har jag aldrig matat mina hundar eller katter med vindruvor (Y) Men tänkte bara varna er!











P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: