Need you.

Förlåt men jag behövde verkligen bara skriva av mej. Igga detta inlägg bara.

Ibland är det bra, ibland känner jag mej helt okej men vissa dagar precis som denna så känns allt så piss. Vrf måste man drömma ? Vrf ska man komma ihåg ? Jag vill bara glömma och börja om igen, jag behöver verkligen det. Jag saknar dej så det gör ont, som fan!! Jag ville inte att det skulle bli såhär.

Drömde om dej inatt, bästa drömmen jag haft på länge, för allt var så bra. Vrf skulle det bli såhär? Mina tårar strömmar ner, att dom aldrig tar slut!! Du va så mke för mej, de va du som fick mej att känna mej lycklig, jag var glad och inget var ett problem för mej för jag hade dej.. Men nu har jag inte dej längre och allt känns skit. Har inte sett dej på nån månad nu och jag bara måste få se dej! Du var som min drog och utan dej blir jag fan ingenting.  Ett vrak.

Den där ilskan jag hade den dagen mot er, kommer tbx hela tiden. Kan inte va glad mot er för ni förstörde mej. Ni förstörde det bästa jag hade i mitt liv då. Kan va så sjukt arg. För det ni gjorde va helt fel.



Of all the people I ever met, are you the one I can't forget.



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: