En ny blogg - en ny start

Känns bra med en ny blogg! Vi letar efter nån som kan fixa den, men vi ska försöka få ordning på den snart :) Nya kategorier kommer och ny design och header, den vi har nu är bara tillfällig!



Eftersom jag inte bloggat så mke nu så kan jag skriva ner vad som hänt!

Torsdag: Hmm jaa vad hände då... Joo justja jag hade bageri lektion hela dagen, fick i uppdrag att göra en fotbollsplan tårta, gick bra! Och sen på kvällen kom jag på att jag hade prov... Va uppe till halv 2 ungefär och försökte plugga men gick inte så gav upp.

Fredag: Prov dagen! Det gick skit på ena provet så jag ska göra om det om 6 veckor när jag kommer tbx från apu. På kvällen somna jag runt kvart över 10, va så trött!

Lördag: Fest på kvällen, va ute och drack och drog sen till stan och träffa lite folk. Helt okej trevligt (Y)

Söndag: Jaa och idag så har jag gått med reklamen och sen har jag bara degat.. Just nu ligger jag och kollar Snabba Cash! SNYGGASTE killen jag någonsin sett är ju med ;) Joel Kinnaman!





P E L O N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: