;)


Namn:
Nathalie lineea Rose-marie Larsson
Piercingar: Tre i öronen

Tatueringar: None (A)

Längd: 179 cm

Hårfärg: chokladbrunt

Fräknar: nej ;)

Motto: när livet ger dig 100 andledningar till att gråta, visa livet att du har 1000 till att le!

Kär? Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja!

Tycker du att du är attraktiv? Ibland;)

Dricker du? ja;)

Röker du? ibland

Vilket schampo använder du? ett schampoo från frissan, ingen aning:P

Vilken parfym använder du?britney spears, christina aguilera
Vad är du rädd för? att dö

Gillar du att tvätta? hahah kan vara rätt rofyllt ibland ja ;)

Gillar du berg- och dalbanor? Love it!!


Senaste...
Filmen du hyrde? bio är ju so att hyra så fright night!

Filmen du köpte? haha beck (A)

Låten du hörde: världens mest uttjatade låt, what are words

Låten du laddade ner? det var länge sen men tror det var A love  suicide

Personen du ringde? Olivja

Personen som ringde dig? Mogg

TV-program du såg? Extreem home make over

Person du tänkte på? mig xD

 

Favorit...

Låt: fråga mina vänner! vvarej dag kommer jag det här är min nya favorit låt!!! ;)
Sak att göra: Vara med mina vänner!

Sport: Ridining ;)

Dryck: Coca-Cola

Kläder: Hmm men helt klart dom blåmjukisbyxorna!

Film:PS i love you

Bil: dyra snygga soprtbildar!!

Serie: Grey's Anatomy,Csi, Bones, criminal mindes!



Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja, det har jag

Gråtit över en flicka? Som vän, ja
Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja



Antal...

Gånger du varit kär? 1

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning, inga hoppas jag

Tjejer du kysst?hahahe

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ja,typ 2

Gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen aning



Senaste...

Boken du läste? 14 och tillsalu
Personen du fick e-mail av? Nån random

Personen du fick brev av? Min skola xD

Personen du fick sms av? Freddy;)!

Gången hela din familj åt middag tillsammans? typ i lördags.
Saken du köpte? en tjocktröjja!
Vad har du gjort idag? sovit bloggat och varit sjuk! 
Var det kul? Inte särskilt

Brukar du svära mycket? jaa det bara kommmer (A)

När stiger du upp på morgonen? när ja sovit klart ;)

Vad har du på dig? En stor t-shirt, orange!

Vad ska du göra ikväll? kolla outsiiders duscha fixa fixa fixa!

Vad är du allergisk mot? Falska människor och gräs ;)

Var har du ont? I min rygg och mina axlar

Använder du hårspray? ibland

Kan du stå på händer? nej (A)

Håkan Hellström eller The Ark? helt klart håkan!

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? Jadå, till det det passar

Är du glad nu?nästan alltid, lite läskigt ;)

Var du glad igår? Jodå

Vad dansar du till? Allt!

Stockholm är...? stort

Göteborg är...? liseberg!

Kan du sjunga? nja vissa tycker det (A)

Spaghetti eller makaroner? det är ju samma grejj?

Land du vill besöka? tpy grekland nuuu!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: