gör en sån här jag med då ;)

Måste sova nu men gör den först bara för att jag inte har bloggat på 2 dagar typ? ;S


Namn: Elin Gradin
Piercingar: näsan, naveln, 2 i varje öronsnibb och en i den där pluppen man har vid hålet i örat x))
Tatueringar: inga men vill tattuera mej!
Längd: 166 cm kanske
Hårfärg: nån slags brun
Fräknar: bara på sommaren
Motto: Never give up.

Kär? Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? jaa, ibland, eller nej ofta
Tycker du att du är attraktiv? Neej fyfan
Dricker du? Japp på helgerna
Röker du? Ja

Vilket schampo använder du? head and shoulders för torr hårbotten, den luktar så gottt!
Vilken parfym använder du? Brukar ha britneys spears den rosa, bruno banani den lila men just nu har jag Have Fun (40kr på H&M) FETT billlig och bra :)
Vad är du rädd för? Att bli ensam och att dö.
Gillar du att tvätta? näää
Gillar du berg- och dalbanor? som fan, men kan va lite läskigt!


Senaste...

Filmen du hyrde? jaaa jag vettefan trore va nån skräckfilm.
Filmen du köpte? "en shoppaholics bekännelser" och "a perfect getaway"
Låten du hörde: adele - someone like you
Låten du laddade ner? hmm adele tror ja
Personen du ringde? de va längesen, har inte haft nå pengar på mobilen, men antar att det va ärtskidan!
Personen som ringde dig? Ärtskidan
TV-program du såg? Grey's Anatomy idag!
Person du tänkte på? Min ängel Mimmi.. <3 ingen person, men en hund


Favorit...

Låt: ååh ja vettefan :S Trore blir secondhand serenade med like a knife
Sak att göra: Städa rummet.. ser HEMSKT ut. Sova nu ;s
Sport: Ridning! och gymma ibland men det kansek inte är en sport haha
Dryck: Coca cola såklart! Eller Loka funkar oxå och MJÖLK får ja inte glömma!
Kläder: Hmm vettefan, älskar mjukisar!
Film: ååh ja vet inte, johan falk bara för att joel kinnaman är med, twilight filmerna, massa :)
Bil: Jag vill iaf ha en Bubbla! en blå (Y) eller en nån annnan är inte så insatt i bilar x)
Serie: Grey's Anatomy, Vänner, SATC, Criminal Minds, Gossip girl



Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Men ja
Gråtit över en flicka? Hmm vettefan, kanske en kompis isf
Ljugit för någon? vem har inte ljugit nångång lixom
Varit i slagsmål? nej bara bråk (tjaffs)
Blivit arresterad? Hahah nä
Träffat någon från internet IRL? Men ja



Antal...

Gånger du varit kär? hmm riktigt kär har jag väl vart typ 1-2 ggr
Gånger ditt hjärta brustit? 2-3
Hjärtan brustet på grund av dig? hmm några ggr vad jag vet iaf.. Hoppas inga mer
Tjejer du kysst? inga namn, men bara pussat på fyllan
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ nåra st:)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha vettefan


Sen'aste...

Boken du läste? Go Ask Alice (engelska lektion i skolan)
Personen du fick e-mail av? Lärare tror ja
Personen du fick brev av? Ööh vettefan, övningskörs tillståndet kanske
Personen du fick sms av? Frans tror ja
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hmm i helgen kanske ? kommer ej ihåg
Saken du köpte? cigg paket

Vad har du gjort idag? jobbat (apu) övningskört, handlat, gjort kycklingsallad, sovit och kollat grey's!
Var det kul? Njaa duger
Brukar du svära mycket? varje dag!
När stiger du upp på morgonen? Vardagar typ klockan 5 eller halv 6 - halv 7 och helger när jag vaknar!
Vad har du på dig? mjukisar och en t-shirt
Vad ska du göra ikväll? jaa jag ska sova när jag är klar!

Vad är du allergisk mot? öö inget va jag vet haha
Var har du ont? tungan för att jag har en blåsa! och axlarna, nacken o knäna -.-
Använder du hårspray? aa ibland
Kan du stå på händer? Nää ahah
Håkan Hellström eller The Ark? Ingen alls
Salt eller socker? socker antar ja

Gillar du ketchup? NEJ FYFAN
Är du glad nu? nää trött och grinig
Var du glad igår? helt okej glad
Vad dansar du till? fest musik (dance music)
Stockholm är...? NAJS ibland :)
Göteborg är...? Underbart fint på kvällarna!
Kan du sjunga? vissa säger det, iaf på fyllan! eller a när jag fått i mej lite.
Spaghetti eller makaroner? ööhm, spaghetti
Land du vill besöka? hmm, nått varmt land! Kanske spanien




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: