I will never be the same without you.

Kom hem för en stund sen, har vart uppe på stan med clara, köpte inget :/ Bara thai mat! Fett gott vare men fyy va mätt ja blev!

Vi tog bussen hem iaf och jag hoppa av vid franzéns och gick in och kolla runt lite eftersom jag inte ville gå hem och jag hitta faktiskt värsta FINA höstig mysig tröjja.. Men såklart fanns det ba LARGE.. Och så hitta jag ett par fina vantar i grått och fodrade för 59! Försökte köpa dom men gick inte, kortet funka inte, MYSKO! Kanske ett tecken på att jag inte borde köpa dom?

AJa nu blire tv och ska försöka städa lite på rummet som jag har tänkt gjort hela veckan nu -.-' SUCK på mej... Ha en bra kväll, imorn äre fredag! HÖSTLOV!! (Y) Som jag har längtat!







P e l o n ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: