KILL ME NOW!

JAG DÖÖÖR... Så ont i min mage har jag, så snälla skjut mej nån!

Idag äre Lördag och jag har inga planer förutom att dra till stallet o rida senare, orkar fan inte göra så mke. Min mage dödar mej! Aja jag kom hem för nån timme sen från syster (sov ju där tills idag), hade sjukt mke att göra igår så därför ingen bloggning igår för min del!

Det va fredag igår och jag jobba till halv 2 och sen drog jag till stallet och red Walky, sen hem igen och sortera reklamen och sen hem till syster på systerkväll, vi kolla film och snacka, käka gott och kolla på kläder som hon och fredrik hade rensat ur sina garderober, fynda ett par byxor som blir mina 3e par "boyfriend jeans" ska klippa lite hål och slita ut dom lite, ni får kanske se före och efter bilder ;) Aja nu ska jag DÖÖ ha en bra lördag!

(färgade håret igår så det dyker väl upp en bild nåndag!)  Denna färgen hade jag 





P e l o n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: