2011*****




Gud vilket party det blev igår då!!!! Haha Tack olle och Carro som höll mig sällkap och vaken hela natten!och självklart alla från festen! hahahaha !



Gud vad mycket som hänt det här året när man tänker efter!!!
År 2011:
Hur var ditt år?- Sumerar det som ett kämpigt år med mycket motgångar men även framgångar
Har du gråtit?- ja många tårar
Har du skrattat?-hahah japp ;)
Har du mått dåligt?- ja men tiden läker såren :)
Bästa låten?-hahaha hörde den för förstå gången i förrgår men då fåre bli wild one!!!!

Dina vänner 2011
Har en förlorat en vän?- jao
Har du bråkat med en vän?-jao
Vem har fått dig skratta mest?-
Har du vart kär i en vän?- nej :P
Har du fått mer en 5 nya vänner det här äret?- Ja verkligen! :)

Bästa minnet från 2011?
Blir verkligen svårt så mycket att välja mellan men det blir nog allt jag gjort med mina underbara vänner!

vad ska du ta med dig /ändra på från 2011 till 2012?
Jag ska lita mer på mina känslor och jobba på självkänslan, göra grejjer som ligger i huvudet och bara gror runt. Även om mitt hjärta kommer gå i tu till en början kommer det fixa sig, för jag vet så väl att jag verkligen behöver få bort lite tyngd från axlarna!
självklart det vanliga med skolan och allt men även växa som persson! :)


En bild på mig och sanna innan vi gitta ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: