Bild BOMB från 2011!

Minnen från 2011!















Jag vill va brun igen! Kolla bara lixom!   (<-- jaag till höger)



Det var nåra bilder från Veckan på öland med clara och hennes familj :)





Dagarna spenderade nere vid lillsjön - grillning, tältning och bada o sola, spela kubb och dricka och röka, härliga kvällar!










Alla roliga fester :) Härliga människor man träffat!






sommar och brun - ööh GE MEJ!



Våren och sommaren



Bästa Seven Up - sista sommaren och även året med bästa bus hästen :( Om jag hade råd och tid så skulle jag köpt han direkt. Menmen..






Hösten



Vinter



Börja rida Walky :)

Har massor av bilder från 2011, men dom här får duga, mer orkar jag inte ;)




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: