Felon

Kvällens sista film blir - Felon. Vad nu det är för film, har aldrig sett den så de är första ggn, vet inte ens vad den handlar om, om det är en komedi, skräck eller romantik. Jaja återstå att se ;)

Söndag vare idag, sov till ca halv 12 - feeett skönt! Käka frukost och delade sen ut reklam äcklet. Det ryktas om att lönen ska höjjas - det gillar vi! Efter det så käka jag mat och sen la jag mej i sängen och dog en stund, duschade sen - tvätta kroppen o håret, raka benen osv, peeling på kropp o ansikte, klippte naglar, hade ansiktsmask, smörjde in mej med body butter(<-- vilket är sjuuukt bra) över hela kroppen utom ansiktet (<-- kan få finnar då, det fick jag! eftersom de är "butter" alltså smör) Jaja sen städa jag lite på rummet, böt sängkläder och plocka undan massa skit och kläder. Duktig! (Y) 

Och nu ligger jag i sängen och käkar lite glass och har precis börjat kolla på Felon :) Får hoppas att den är bra! Det blir kvällens sista film! Imorn äre måndag och jag går hel dag.. Jobbigt! Det som är bra är att hostan har minskat lite, så behöver inte ta lika mke cocillana (<-- började må illa som fan av det!) Tar det bara till natten nu :) Jaja nu ska jag sluta skriva, blev fett mke att läsa för er, SRY! Menmen godnatt!

 = (Y)





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: