Gör väl en sån här då!

En ny!


Namn: Elin Gradin
Piercingar: i näsan, i naveln, 2 i varje öronsnibb och en i den där pluppen man har vid hålet i örat.
Tatueringar: inga men vill tattuera mej över skulderbladen och på revbenen under armhålan om ni fattar ?
Längd: 166 cm kanske
Hårfärg: mörk brun
Fräknar: bara på sommaren haha
Motto: Never give up.

Kär? Nej inte just nu
Önskar du att du bodde någon annanstans? jaa gärna i en egen lägenhet tack
Tycker du att du är attraktiv? nej
Dricker du? jaa
Röker du? Jaa tyvärr, dålig vana

Vilket schampo använder du? hmm olika ;s det som finns hemma

Vilken parfym använder du? olika, just nu har jag britneys spears fantasi och bruno banani den lila

flaskan.

Vad är du rädd för? Att bli ensam(HELT) och att nån i min släkt/kompis krets dör.
Gillar du att tvätta? näjj
Gillar du berg- och dalbanor? aaa men ibland blire för äckligt haha


Senaste...



Filmen du hyrde? hyrde film ? jaadu när fan va de ?
Filmen du köpte? "them" och "fjorton suger"
Låten du hörde: shakira - underneth your clothes = inne på åhlens
Låten du laddade ner? hmm vettefan
Personen du ringde? En på Ica ;) Bestämde möte

Personen som ringde dig? Fredrik tror ja
TV-program du såg? Sex And The City - precis nu ;)
Person du tänkte på? Ingen speciell person


Favorit...



Låt: Eminem - space bound = KÄRLEEK till eminem!

Sak att göra: bli frisk! sen städa rummet, gå på möte, spara pengar tills i sommar

Sport: Ridning, gymmar ibland

Dryck: Coca cola, mjölk

Kläder: mjukis kläder ;) Mysit att gå runt i hemma och i stallet ibland, Annars blire väl jeans

Film: johan falk - gsi och kanske nån skräckis

Bil: vettefan, har ingen favvo

Serie: Grey's Anatomy, Vänner, SATC, Criminal Minds, Gossip girl



Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? isf en kompis

Ljugit för någon? ja vem har inte ljugit nångång i sitt liv ?
Varit i slagsmål? haha nej inte riktigt slagsmål iaf
Blivit arresterad? näjj men äckel polisen tog mina öl iaf -.-
Träffat någon från internet IRL? hah jaa



Antal...

Gånger du varit kär? riktigt kär har jag väl vart typ 2 ggr
Gånger ditt hjärta brustit? orkar fan inte räkna..
Hjärtan brustet på grund av dig? vettefan ;s
Tjejer du kysst? pussat på fyllan och det va endast kompisar ;) inga namn
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? nåra st faktiskt :) typ clara, nathalie, steff ööhm sen kommer jag inte ihåg men nån till äre nog.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? det håller man väl inte räkningen på men nåra ggr äre väl, tror ja


Sen'aste...

Boken du läste? åå herregud... ööh ja det kommer jag inte ihåg. Måste vart i skolan nån gång
Personen du fick e-mail av? En lärare som sa att min uppgift grejj var OK -.-
Personen du fick brev av? hmm brev.. jadu CSN tror ja
Personen du fick sms av? Snigge ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Kommer ej ihåg ;s

Saken du köpte? cigg tror ja, eller pizza ;o

Vad har du gjort idag? Vilat och vilat och kollat satc och kollat ännu mer
Var det kul? nej vill va frisk NU!
Brukar du svära mycket? Nejfaan!
När stiger du upp på morgonen? Vardagar blire väl runt kvart i 5 och helger vaknar jag när jag vaknar och det kan va allt från klockan 10 - 2

 

Vad har du på dig? mjukisar och en stor t-shirt
Vad ska du göra ikväll? ööh kolla satc och dricka cola
Vad är du allergisk mot? inget va jag vet
Var har du ont? halsen, huvudet, nacken, ryggen och armen haha
Använder du hårspray? sällan
Kan du stå på händer? njaa hahah
Håkan Hellström eller The Ark? ingen av dom.
Salt eller socker? båda.. salt är bra att ha i mat t ex och socker är ba gott!

Gillar du ketchup? äckligaste som finns!
Är du glad nu? inte spec. ba lite trött på att va sjuk..
Var du glad igår? vettefan, trött på att va sjuk
Vad dansar du till? hmm fest musik (alltså bara när man är full)
Stockholm är...? Rätt naajs!

Göteborg är...? Sjukt fint på kvällarna och underbart :)
Kan du sjunga? vissa säger det, men sj tkr jag inte det
Spaghetti eller makaroner? ööhm, spaghetti. Äre inte typ samma sak egentligen ???
Land du vill besöka? Spanien!


Hittade en bild från tyo augusti 2011 innan jag skulle ut på äventyr med steff i staden ;)
Och nej jag har inte hål i läppen men skulle vilja ha.

(kommer förresten en bild-BOMB sen)
 




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: