Lite sent men vafan!

Under 2011 har jag:

Varit ute en hel natt: Jaa
Sovit under bar himmel: japp
Gråtit mig till sömns: aa
Druckit alkohol: yess
Varit medvetslös: hmm trore
Varit utomlands: nepp
Haft sex: aa
Blivit kär: jaa tyvärr ;)
Fått mitt hjärta krossat: mm
Förlorat en vän: jaao
Bråkat med mina föräldrar: aa.
Rymt hemifrån: nej
Tagit droger: nej
Sovit i samma säng som motsatta könet: yess
Kännt mig extremt ful: hela tiden typ
Lärt känna någon ny: massor
Gjort något jag aldrig gjort förut: aa
Läst ut en hel bok: hmm ja de tror ja
Solat solarium: aaa
Jobbat: aaa
Gjort något riktigt galet: aa
Piercat mig: inte i år haha
Tatuerat mig: nej men vill..
Badat naken: aa
Sovit en hel dag: ifall till typ 4 räknas så jaa
Fått en könssjukdom: nej inte va ja vet haha
Varit gravid: nää tur nog
Varit sjuk: usch ja
Varit på begravning: nej
Varit på ett bröllop: nej
Varit ensam hemma: japp
Haft sex nykter: jaao
Haft sex full: nepp (inte va jag vet) ahha
Funderat på självmord: kanske, kommer ej ihåg
Kännt så mycket hat för någon: som fan
Varit med på tv: hmm vettefan

kärlek under 2011..

har du kysst någon? – ja
har du pussat någon? – jaa många
har du varit tillsammans med någon? – öööh
har du varit kär i någon? – aa
har du haft sex med någon? – yess

dina vänner under 2011..

har en vän dött? – nej
har en vän sökt tröst hos dig? – ja
har du sökt tröst hos en vän? – aaa
har du sovit över hos en vän? – jaa
har du varit kär i en vän? – nej
har du fått mer än 5 nya vänner under året? – aa

du under 2011..

har du gråtit? – många ggr
har du skrattat – väääldigt mke
har du kissat på dig? – nej
har du sovit i tält? – jaa några ggr
har du sovit under bar himmel? – jaa
har du varit på grönalund? – vet inte :O  kommer ej ihåg
har du varit på lisseberg? – nej fyfan
har du varit utomlans? – nej
har du varit i en annan stad? – jaa
har du bott hemma? – jaa

när har du som mest..

gråtit under 2011? – slutet av sommarlovet..
skrattat under 2011? – vettefan, alla fylle kvällar/nätter haha






P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: