S I C K . . .

Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har haft fullt upp med massor!

Men nu så har jag blivit sjuk oxå.. Natten till måndagen så blev jag sjuk. Feber, riktigt förkyld, ont i hela kroppen (min nacke och rygg typ döödar mej..) + att jag har ont i huvudet oxå och spytt :/ Året började inge bra alls tyvärr :( Menmen!

Nyår var riktigt kul med massor av härligt folk! Men dagen efter var väl inte precis kul, men man mådde väl som man förtjäna antar ja ;) Hoppas ni läsare oxå hade en trevlig kväll/natt! Jag ska iaf ta och blogga och lägga upp lite bilder imorn eller senare, är inte riktigt frisk än och orkar inte blogga så mke, det enda jag kan äta är ostbågar just nu :s Aja får se när jag bloggar igen! Pusss







P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: