SRY

Har inte orkat blogga alls, blogglusten är totalt borta!

Det är iaf torsdag idag och jag har varit på ICA där jag gör min apu, var där halva dagen ungefär och sen drog jag hem pga rethostan jag har, den är fett jobbig! Så pappa ska åka och hämta ut cocilana hostmedicin åt mej... FYFAN va det är äckligt! Men bara hostan försvinner så är jag glad :)

Imorn äre fredag och jag ska väl kanske upp vid 6 på morronen för att gå till stallet och rida Walky en sväng, sen hem och duscha och iväg på apu.. Fyfan jag tkr inte om apu, så drygt -.-

Och just nu så sitter jag och kollar på Gossip Girl och käkar lite chips.. Gaash asså. Jag måste sluta att äta heeela tiden, kommer ju fan svälla upp snart! Och jag vill kunna gymma NU! :( Får panik.. Jaja ska fortsätta kolla nu!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: